Ogłoszenie

WWENEWS.PL - LIVE
HOT NEWS: CM Punk w grze, 2 rywalizacje w trybie Showcase. | Otwarcie forum! | News News news news enws |
Witamy na forum!


Zamów przedpremierowo WWE 2K15 na Muve.pl:


WWE 2k15 (PS3) - 224.99zł - Muve.pl WWE 2k15 (X360) - 224.99zł - Muve.pl WWE 2k15 (PS4) - 259.99zł - Muve.pl WWE 2k15 (XOne) - 259.99zł - Muve.pl WWE 2k15 (PS4) Hulkamania Edition - 429.99zł - Muve.pl WWE 2k15 (XOne) Hulkamania Edition - 429.99zł - Muve.pl
Cena PS3 XBOX 360 Cena PS4 XBOX ONE Cena kolekcjonerki PS4 XBOX ONE



REKLAMA

Undisputed.pun.pl - Forum o grach WWE! Undisputed.pun.pl - Forum o grach WWE! Undisputed.pun.pl - Forum o grach WWE!



#1 2014-08-13 14:54:50

 krzysiekgt

Administrator

11323768
Skąd: K-K
Zarejestrowany: 2014-08-06
Posty: 33
Punktów :   
Gamertag: krzysiekCM44
Ulubiony Wrestler/Diva: Chris Jericho
WWW

Nowy system walk, Goldust potwierdzony, 2K15 na Gamescomie?

Dostaliśmy kolejne informacje, już wczoraj dowiedzieliśmy sie o zmianach w stylu walki. Pozwólcie, że użyję artykułu z bloga o grach WWE, ponieważ nie jestem zbyt dobrym tłumaczem:

"IGN opublikowało artykuł na temat kolejnych zmian w WWE 2K15 jakie wniesie Visual Concepts wraz przy współpracy z Yuke's. Autor tekstu na wstępie pisze, iż wszystko jest po prostu inne i nie ma innego określenia na tą grę niż symulator wrestlingu. Balans, tempo oraz waga mają znaczenie w grze i są odwzorowaniem rzeczywistości. Wszystko sprowadzać można do tak małych rzeczy jak dokładna wysokość lin gdyż wcześniej nigdy nie było to tak dokładne. Jednak zmiany zaszły również w wielkich rzeczach takie jak nowe systemy i mechanika. Zmiana systemu grapplingu jest tego przykładem. Wcześniej pojedynek zaczynało się od podbiegnięcia do rywala i wykonania mu DDT lub backbreakera, wiadomo nie wygląda to tak w walkach w WWE dlatego zaszły zmiany w grze i kiedy chcesz wykonać grapple w początkowych fazach pojedynku gra zainicjuje nowy system chwytów. Każdy fan wrestlingu wie jak rozpoczyna się pojedynek, zawodnicy poruszają się w prawą stronę i po chwili przechodzą w klasyczny uścisk za szyje, to jest jak zabawa w papier, kamień, nożyce, tu takie trzy opcje zastąpią przyciski, zwycięzca tej mini gierki będzie miał uprzywilejowaną pozycje w klinczu. Następnie gracze będą mieli kolejną szybką gierkę, gdyż poprzez wybór na prawej gałce będą musieli jak najszybciej wybrać pewną opcje z wielu i trzymać ją aż do ustawienia lepszej pozycji dla siebie. Podczas tego czasu gracz który wcześniej zdobył lepszą pozycje może atakować uderzeniami oraz dźwigniami. To o wiele bardziej przypomina rozpoczęcie prawdziwej walki niż wykonanie spine-bustera zaraz po uderzeniu w gong. W początkowych fazach pojedynku nie będzie można wykonywać wszystkich ataków grapplingowych, będą one możliwe do wykonania dopiero po lekkim wymęczeniu przeciwnika. Mówiąc o zwykłych uderzeniach, w WWE 2K14 były one bardzo szybkie jednak w 2K15 będą odpowiednio wyważone a w dodatku będą bardziej celne, to oznacza, że wymiana ataków nie będzie taka energiczna jednak takie właśnie one są w wrestlingu. Grappling przeszedł kolejną kluczową zmianę - cztery pośrednie ataki grapple na prawej gałce zniknęły, teraz gdy wykonujemy atak z klinczu wystarczy nacisnąć lub przytrzymać przycisk do grapple wraz z kierunkiem w którym chcemy wykonać dany atak. Zmianą uległy Irish Whipy, wejścia na narożnik i inne podobne akcje gdyż wszystkie animacje były nagrywane w ringu o prawdziwych wymiarach. W końcu wygląda to jak rzeczywisty pojedynek. W WWE 2K15 pojawi się również nowy system staminy, który będzie odpowiedzialny za nasz sukces w pojedynku. Bieganie w koło ringu aby uciekać przed rywalem może wydawać się zabawne do momentu gdy twój zawodnik wykończy się całkowicie i nie będzie mógł już powrócić do swojej dyspozycji. System staminy prawdopodobnie będzie posiadał trzy mierniki i gdy jeden spadnie do następnego poziomu nasz zawodnik będzie poruszał się wolniej i będzie mniej odporny na otrzymywanie ataków. Stamina będzie miała także znaczenie co do animacji wykonywania finishera znikąd oraz na lecącego rywala. W tym roku waga ma odgrywać znaczenie i Rey Mysterio nie wykona slama Big Showowi. Co do dźwigni  to większych zmian nie zauwżono. Różnice są jednak w animacji odczuwania bólu i przyjmowania akcji." (źródło i tłumaczenie: http://wwegamespl.blogspot.com)

Goldust to kolejna postać, która została potwierdzona w grze. Oto zdjęcia Goldusta:
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/10537486_10153054899507729_752332185991435069_o.jpg

Kolejne zdjęcie Ortona:
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10504868_520817991384934_7304974207248982012_o.jpg

Możliwe zdjęcie Cesaro z gry(może być fake):


YouTuber przedstawia nam także postacie, które są grywalne: Cesaro, Goldust, John Cena, Randy Orton. Można zagrać No Holds Barred match. W filmiku pisze również, że po wykonaniu suplexa na liny przeciwnik się od nich odbija.

Jeżeli wierzyć temu filmikowi, na Gamescomie można zagrać w WWE 2K15. Możliwe, że niedługo zobaczymy filmiki na YT nagrane przez fanów.

Offline

 

#2 2014-08-13 17:59:19

 Miczux

Użytkownik

Skąd: Internet
Zarejestrowany: 2014-08-10
Posty: 28
Punktów :   
Ulubiony Wrestler/Diva: Ja sam

Re: Nowy system walk, Goldust potwierdzony, 2K15 na Gamescomie?

Jezu zapowiada świetnie :O *-* Mam tylko nadzieję że nie będzie zbyt dużo tych minigierek Coż zaczynam zbieraać na ps 4 XD


http://i.imgur.com/wnVjbzR.gif

Offline

 

#3 2014-08-13 18:45:35

Piotrek

Użytkownik

Zarejestrowany: 2014-08-11
Posty: 12
Punktów :   

Re: Nowy system walk, Goldust potwierdzony, 2K15 na Gamescomie?

Offline

 
Undisputed.pun.pl © 2014
stat4u

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.motoskutery.pun.pl www.clancrolikow.pun.pl www.telinf.pun.pl www.pierwszae.pun.pl www.czatpsotnik.pun.pl